Tervezés és megvalósítás

arculattervezés

Az arculat, egy tudatosan kialakított kép, ami akkor éri el a célját, ha elemei egységet sugároznak, miközben a többiektől való megkülönböztetés érdekében, egyedi és informatív. Egy jó arculatnak komoly értéke van. Az egyedi megjelenés, a könnyű azonosíthatóság, és az üzenet, amely részét képezi arculatunknak kulcsfontosságú tényező. Az arculat, amely a marketing stratégiánkat is tükrözi, a legjobb módszer a potenciális vásárlók megnyerésére, vagy a törzsvásárlói kör kialakításához.

grafikai tervezés

Fontos, hogy a grafikai tervezés elősegítse a honlap gyakorlati céljának elérését! Megfelelő eszközök alkalmazásával a látvány a lényegre terelje a tekintetet, ahol további akcióra sarkallva a látogatót, termékünk megragadja az érdeklődését és vásárlásra ösztönzi. Ezért előnyben részesítem a letisztult, átlátható megjelenést, figyelembe véve egy adott téma által megkívánt stíluselemeket.

logókészítés

Az arculat egyik fő eleme a logó. A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele, aminek elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű, egyedi jelölés. Mivel a logó a céget univerzálisan is jelképezi, meghatározza az arculatát, komoly reklámértéke van. Fontos, hogy a logó stílusa, színei megfeleljenek a választott célközönség által igényeltnek. Legyen stilizált a megjelenítés, a kevéssé bonyolult, így jobban megjegyezhető és felismerhető formákkal.

responsive design

Az okos telefonok gyors térnyerésével az internet eléréséhez használt eszközök palettája kiszélesedett. Figyelembe kell vennünk, hogy honlapunkat már nem csak asztali számítógépen és laptopon kereshetik fel, hanem a jóval kisebb képernyőjű tábleten és mobiltelefonon is. Egy jó honlap a reszponszív (mobilbarát) tervezésnek köszönhetően, az esztétikum és a funkcionalitás megtartása mellett minden eszközön élvezhető élményt nyújt.